De kogel is door de kerk, Roelof Roodenhuis, Jaap Croeze, Riemer Veldkamp en Geert Strabbing zijn overeengekomen dat op 12 oktober 2019 vanaf 20:00 tot 01:00 uur een groot reuniefeest, met de nadruk op feest, georganiseerd gaat worden voor alle ex collega’s van het voormalige Gemeentelijke Vervoer Bedrijf het GVB.

Opgeven?

Prijs voor deelname is € 7,50 per persoon.

Opgeven voor dit feest is mogelijk door het overmaken van € 7,50 per persoon op de rekening van st. Skopje Harkstede, NL50RBRB0929390083, ovv GVB Reuniefeest 2019.

Waar?

Buurt en Speeltuinvereniging de Hoogte, Borgwal 88 te Groningen

Programma:

Aanvang: 20:00 uur

Openingswoord, voorzitter st. Skopje Harkstede.

Gezellige muziek uit de jaren 70, 80 en 90 verzorgd door de oud deejay’s van Discotheek Skopje Harkstede, Mike Veldkamp en Geert Strabbing. Natuurlijk en uiteraard vergeten we ook niet om aandacht te besteden aan het Nederlands en Duitstalig product.

21:30 uur

De legendarische SKOPJE QUIZ, met presentator Mike Veldkamp en Geert Strabbing. aansluitend gezellige muziek tot,

22:00 uur

Een live optreden van de Rock and Roll band, muziek uit de jaren 60 en 70.

22:45 uur

Gezellige muziek uit de jaren 70, 80 en 90 verzorgd door de oud deejay’s van Discotheek Skopje Harkstede. Natuurlijk en uiteraard vergeten we ook niet aandacht te besteden aan het Nederlands en Duitstalig product.

23:15 uur

live optreden van de Rock and Roll band The Jeannetto’s, muziek uit de jaren 60 en 70.

24:00 uur

01:00 uur