Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis

Omdat het zieke kind beter verdient

Stichting Skopje Harkstede overhandigt cheque aan Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis

Stichting Skopje Harkstede doneert € 1.000,- aan kinderziekenhuisStichting Skopje Harkstede organiseerde op 28 mei 2016 in samenwerking met de ex-uitbaters van discotheek Two Brothers (Gebroeders Kuil) en Cell Evenementen een Mega Reünie waarbij de netto opbrengst ten goede is gekomen aan de Stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis. In twee grote tenten aan de Hoofdweg te Harkstede gingen ± 1100 mensen terug in de tijd. Terug naar het “Skopje van de jaren ’70 en ’80” en naar de “Two Brothers”-periode van de jaren ’90”. In oktober 2016 is het bestuur van Stichting Skopje Harkstede op bezoek geweest bij Beatrix Kinderziekenhuis met een prachtige cheque ter waarde van € 1.000,-. Het Beatrix Kinderziekenhuis was erg blij met deze prachtige donatie!

Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis werft fondsen om projecten voor het welzijn van zieke kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis te realiseren. Daarnaast gebruiken wij het geld om medisch wetenschappelijk onderzoek naar ziekten bij kinderen te steunen. Onze visie die als rode draad in onze activiteiten terugkomt… Het zieke kind verdient beter! De overheid en de zorgverzekeraars richten zich vooral op de financiering van zorg en behandelingen. Niet op andere gebieden, die ook van invloed kunnen zijn op de genezing en ontwikkeling van het zieke kind, zoals een goed leefklimaat in het kinderziekenhuis, een optimale begeleiding voor zieke kinderen, hun broers, zussen en ouders en het verrichten van wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe behandelmethoden. En daarom is uw gift of donatie van wezenlijk belang voor Stichting Beatrix Kinderziekenhuis, zodat ook deze projecten gerealiseerd kunnen worden. Draag jij de Stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis ook een warm hart toe? Kijk dan op https://vriendenbeatrixkinderziekenhuis.nl.