Feestelijke disco-avonden met de band Sister Feelgood en Skopje’s Drive in Show-Discotheek

Back to the Past

De band Sister Feelgood en Skopje’s Drive in Show-Discotheek gaan intensief samenwerken. Onder het motto “Back to the Past with Sister Feelgood vs Skopje’s Drive Show” nemen wij jullie mee naar de roemruchte discojaren ’70  ’80  ’90 !!!

Op zaterdagavond 24 maart 2018 in ’t Hof van Scharmer te Scharmer.

Op zaterdagavond 28 april 2018 in Zaal 12 te Vlagtwedde.

Deze discoavonden beloven weer opnieuw een groot feestelijke lading te hebben! Degenen die zijn geweest op de Mega Reünie van Skopje Harkstede en Two Brothers op 28 mei 2016 in Harkstede en daarna op de Try Out van Skopje’s Drive In Show in Harry’s Café in Engelbert op 15 april 2017 kunnen dit bevestigen.

Daarom: Mis deze nieuwe disco-avonden niet! De samenwerking tussen Sister Feelgood en Skopje’s Drive Show beloven een avond  lekker uit je dak gaan, dansen op je favoriete muziek uit de jaren ’70 ’80 en ’90 en het opnieuw ontmoeten van de mensen uit je verleden!

Breng je vrienden/vriendinnen, kennissen en familieleden op de hoogte met deze mededeling! Iedereen is welkom.

24 maart 2018
’t Hof van Scharmer
Hoofdweg 68 te Scharmer

28 april 2018
Zaal 12
Wilhelminastraat 37 te Vlagtwedde

Toen was dansen en je vrienden zien in de disco heel gewoon.

Kijk ook op onze Back to the Past facebook pagina. Klik hier